vrijdag 15 augustus 2014

Last day !!

Hello everyone !

Als ik dit schrijf is het Vrijdag half 7, in minder dan 24 uur zit ik in het vliegtuig naar the USA. Of eigenlijk eerst naar London... Ik heb 2 overstappen, 1 in London en 1 in Chicago en jammer genoeg moet ik op London en Chicago best wel lang wachten.. Op London ongeveer 3 uur en in Chicago ongeveer 5 uur dus we zijn bijna 24 uur onderweg want mijn vlucht vanaf Schiphol gaat al vanaf kwart over 7, wat betekend dat ik uiterlijk om kwart voor 6 op Schiphol moet zijn... I know super VROEG !!! Ook gaan we nog eens terug de tijd in wat het natuurlijk allemaal niet makkelijker maakt maar als alles goed verloopt kom ik half 5 's Ochtends (Zondag) Nederlandse tijd in Houston aan (half 10 's Avonds Zaterdag in Houston).

Deze week was natuurlijk extra speciaal, mijn laatste week in Nederland. Dus mocht ik elke dag kiezen wat we aten :) Pizza, frikadellen, kroketten, hamburger etc. Lekker ongezond allemaal natuurlijk. Maandag zijn nog wat vriendinnen langs geweest wat erg gezellig was. Dinsdag ben ik stapeltjes kleding gaan klaarleggen en Woensdag en Donderdag zijn we mijn koffer gaan inpakken... En eindelijk na 4 keer in en uitpakken was dat ook weer gedaan.. Maar wat een ramp was dat... 1 koffer van 23 kilo mag je meenemen, probeer maar eens voor een jaar te pakken in 1 koffer en het moet onder de 23 kilo blijven, dat is nog best lastig..  Donderdag middag heb ik ook nog een afscheidslunch gehad en die avond kwam de hele familie nog langs. Dat was allemaal super gezellig ! Vandaag zijn we nog langs de opa's en oma's geweest en hebben we al het papier werk wat ik mee moet nemen goed geordend want het is echt heeeel erg veel papier werk dat mee moet. Straks doen we de laatste dingetjes nog in de koffer en daarna lekker slapen.. (Als het lukt)



Of ik al erg zenuwachtig ben ? Nee dat valt nu nog best wel mee, hopelijk blijft dat ook zo.
Ook heb ik nog super veel kaartjes gehad, super leuk ! Dus iedereen die mij een kaartje heeft gestuurd HEEEEL erg bedankt !! Als ik morgen... of voor jullie dan al zondag veilig ben aangekomen hoop ik nog snel even wat te posten.



Mijn laatste post in Nederland.... Bye Bye, Rosemaryn !!

1 opmerking: