zaterdag 9 augustus 2014

One week left !

Hello everyone !
Het is Zaterdag 9 Augustus, volgende week rond deze tijd zit ik in het vliegtuig naar de USA en zal mijn High School jaar ECHT gaan beginnen. Maar laten we nog niet vooruit lopen op alles want nu zit ik gewoon nog thuis in Nederlands.

Sommige mensen zullen zich misschien afvragen ' Roos hoe kom je er nou zo bij ? Een High school jaar in Amerika ?' Voor die vraag moeten we terug naar begin 2013. Op dat moment was ik nog 14 jaar (Ik ben nu 16) ik zat in de 3e klas. De school had een avond georganiseerd waar allemaal vervolg opleidingen zouden komen en ons dan informatie over de opleidingen zouden geven. Om eerlijk te zijn had ik dus echt GEEN zin om daar naartoe te gaan. Het was verplicht van de school dus ik moest wel. En het is maar goed dat het verplicht was want anders had ik nooit gehoord van STS High School (daarmee ga ik naar Amerika) en had ik nu waarschijnlijk een mbo opleiding gaan doen inplaats van een High School jaar. Ik ben die avond bij STS High School gaan kijken en ik was gelijk verkocht ! Ik wist was ik wilde, een High School jaar ! In Amerika natuurlijk. Ik was al 100% overtuigd. Mijn ouders nog niet, ze moesten er nog even over na denken. Maar toen we in de zomervakantie op vakantie waren kreeg ik het te horen 'Rosemaryn je mag naar Amerika !!!!!' Natuurlijk hebben we daarna gelijk de brochure besteld en zijn we in Oktober naar een bijeenkomst van STS geweest. Vanaf toen ging alles heel snel. Er moest van alles geregeld worden, en daarna is het wachten op een host family.

17 Juni kreeg in na lang wachten een email waar groot in stond 'GASTGEZIN'. Einderlijk had ik een gast gezin in Texas ! Ik zou dus naar Texas gaan en wonen in een plaatsje dat Splendora heet. Natuurlijk heb ik gelijk contact opgenomen met mijn host family. Het is een erg leuk gezin, ze hebben 1 dochtertje en..... een hond ! Ik ga naar de Splendora High School, mijn eerste schooldag is 25 Augustus en ik heb er heel erg veel zin in ! Het ziet er dus allemaal super leuk voor me uit en ik kan niet wachten tot volgende week !
Bye, Rosemaryn !






Geen opmerkingen:

Een reactie posten