zaterdag 30 augustus 2014

Meet the Wildcats !

Hi Y'all !

First of all... Sorry dat ik een tijdje niets van me heb laten horen.. Ik heb tot nu toe niet echt veel tijd gehad om te bloggen en toen ik wat tijd had, had ik geen zin... Ook duurt het altijd super lang om een ''goeie'' blog te hebben en foto's uploaden duurt ook altijd heel erg lang. Ik wilde zelfs nog video's erop zetten maar dan zou het misschien zelfs wel tot volgende week kunnen duren... Maar vandaag heb ik genoeg tijd en ga ik proberen alles te bloggen wat ik deze week en vorige week gedaan heb ! Maar voor deze blog moeten we een week terug. 

Donderdag 21 Augustus.

's Avonds was de eerste football game van het jaar en Meet the Wildcats (dat is onze mascotte/team naam) Dus 's Avonds zijn we naar mijn eerste Football game geweest en het was crazy !!!! Wat een team spirit ! Cheerleaders, Football players, Band, Drill team, Mascotte !! Het was super gezellig maar ik moet heel eerlijk zijn, ik heb amper iets van die Football game gezien... Ik vond er helemaal NIETS aan ! Ik vond het op school in Schoonhoven al niet leuk en hier vindt ik het nog steeds niet leuk... Ik snapte er helemaal niets van ! Zover ik me kan herinneren hebben wij het op school nooit zo geleerd of gespeeld... (Shoutout to all the Schoonhovens College Gym Teachers ! Volgens mij hebben wij American Football verkeerd gespeeld....) Maar ookal snapte ik er niets van het was super leuk omdat de band de hele tijd aan het spelen was en de mascotte was leuk aan het doen, en er waren (Niet zulke hele goeie, Oh Whatever ze kunnen toch geen Nederlands hier, slechte) cheerleaders, en wel hele goeie dansers ! 


Score was hier nog 0-0



Cheerleaders

Schoolband en Drillteam


Schoolband en Drillteam

Cheerleaders

Drilteam

Schoolband

WildCat mascotte



Jammer genoeg hebben we die avond wel verloren... (Ookal dacht ik ECHT dat we hadden gewonnen, Ja precies ! Zoveel weet ik van Football.....)



Alle Footballers van dit jaar van Freshman tot Seniors


Senior football team 

Alle football spelers van Freshman tot Senior

Drillteam

Senior Football spelers


Cheerleaders

Cheerleaders

Drillteam




Ik zal zo snel mogelijk proberen weer wat te posten ! 

Bye Bye !!!
Rosemaryn


Geen opmerkingen:

Een reactie posten