dinsdag 23 september 2014

Homecoming

Hello everyone !

Oke ik zal het eerlijk toegeven, ik heb super veel moeite om deze blog bij te houden. Ik probeer er zoveel mogelijk op te posten maar ik heb niet echt heel veel tijd en als ik tijd heb, heb ik meestal geen zin. School hier is een fulltime job van 40 uur per week + huiswerk en na schoolse activiteiten. En dan als je eindelijk naar huis toe kan moet je in een gammelende schoolbus die minstens 5 keer langs de weg stil gaat staan omdat niemand naar de buschauffeur luistert. En dan als ik thuis kom ben ik knock-out. Vorige week was een speciale week, homecoming week.
Wat is homecoming week ? Homecoming week is de week voor een speciale football wedstrijd. Ook wordt er in die week een homecoming king en queen gekozen (Leuke titel voor in het jaarboek) en in die week gaat ook iedereen elke dag anders verkleed (eigenlijk alleen de mensen met school spirit) en zaterdag avond is er een homecoming dance (waar ik niet naartoe ben geweest, kom ik later nog op terug)

Maandag was nerd day. Dus natuurlijk ging ik verkleed, rokje aan t-shirt erin, vlechtjes in m'n haar en bril op. Echt op een nerd leek ik niet vergleken met sommigen op school maarja het ging natuurlijk om het idee.
Dinsdag was pyjama day en wat mij erg opviel was dat die dag bijna iedereen verkleed was, voor nerd day waren er niet heel erg veel mensen verkleed maar voor pyjama day opeens wel, volgens mij waren de meeste mensen gewoon zo uit bed gerold en naar school gegaan. En sommigen zagen er eigenlijk precies het zelfde uit als elke dag (Ja sommigen hebben elke dag hun pyjama en pantoffels aan naar school)
Woensdag was Hollywood day. De meeste gingen verkleed als Miley Cyrus, Selena Gomez, Taylor Swift en noem ze allemaal maar op. Ik ben gewoon verkleed gegaan als een random persoon uit Hollywood, bling bling en zonnebril op.
Donderdag was camo day (camouflage dag). Dus daar ging ik in m'n roze hempje met een camouflage printje en een vestje, natuurlijk werd ik een paar keer hard uitgelachen want dat was geen ECHTE camo maar hartstikke girly. En ook heb ik een paar keer gehoord 'Why aren't you dressed up camo ?' wat ik dus wel was maar volgens hun niet..
Vrijdag was Wildcat day, jammer genoeg heb ik nog steeds geen Wildcat t-shirt (Wel besteld maar is nog in de maak denk ik..) dus was ik bijna de enige zonder iets van Wilcats ): Ook is het traditie om hele grote 'mums' om je nek heen te hangen (weten wat een mum is ? Zoek op google afbeeldingen: homecoming mums) maar jammer genoeg was mijn host moeder vergeten er 1 voor mij te kopen en ik wist zelf niet dat die bestonden..



Alle genomineerde voor homecoming king or queen

Alle genomineerde voor homecoming king or queen

Homecoming king 2014

Homecoming queen 2014

Homecoming king and queen 2014


Ook was er vrijdag weer een pep rally (zoals bijna elke vrijdag tegenwoordig, vorige week ookal en toen was het hawaii day) Het was weer erg veel herrie zoals elke pep rally.




Football spelers die aan het bidden zijn


Football spelers

Drillteam


Drillteam



Die avond was de belangrijke homecoming football game en werd de homecoming king en queen benoemd. Jammer genoeg hebben we de wedstrijd verloren (Zoals we tot nu toe elke wedstrijd hebben verloren) maar het was wel erg gezellig ! De volgende dag was de homecoming dance maar daar ben ik niet naartoe gegaan, in Amerika is daten en een date hebben een big thing ! En jammer genoeg had ik geen date, ook was het erg duur en niemand waar ik mee omga gingen ook duren schoolfeesten hier niet zolang.. De tijd waarneer de schoolfeesten in Nederland beginnen zijn de schoolfeesten in Amerika alweer afgelopen (van 20.00 tot 23.00) en je moet natuurlijk een super mooie duren jurk hebben, naar de kapper gaan voor je haar en je make-up laten doen (zo zijn de meiden hier). Dus ik heb besloten gewoon te wachten voor prom, een senior date te vinden (Alleen seniors mogen naar prom, stomme regel..) en daarvoor dan maar een over the top dress te kopen of huren. En inplaats van the homecoming dance ben ik naar Houston en the zoo geweest ! Maar dat is weer voor de volgende blog.

Bye, Rosemaryn !

Nog even een paar foto's van Hawaii dag pep rally !








Geen opmerkingen:

Een reactie posten